EPA-träff 2023

Välkomna till fältarnas episka EPA-träff 2023 på Bredasten, Värnamo lördagen den 6 maj!

När? Lördagen den 6 maj klockan 15.00-20.00
(Parkera din EPA-traktor på området mellan klockan 15.00-15.30 )

Plats? Bredastenvägen 5, Värnamo (Vid Fordon- och transportgymnasiet)

Fri entré - alla välkomna!
Hamburgare och fika finns att köpa på området.

Bedömning och prisutdelning sker av våra utställare. Allmänheten röstar på peoples choice. Utlottning av presentkort från Apladalens och Mattssons trafikskola.

Träffen är alkohol- och drogfri.

Utställare på träffen

Autoexperten, OKQ8, Eventrent, BRL, Apladalens Trafikskola, Mattssons Trafikskola, Fordonsprogrammet FIGY, Campus Värnamo, Svenstigs, Mekonomen, Assistanskåren och El Toro Racing.

För dig som vill parkera din EPA på området

Anmälningsavgiften är 50 kronor och betalning sker samtidigt som anmälan.

Anmälan skickas via SMS till Maria 072-143 92 74.

Skriv ditt namn, mobilnummer, regnummer på EPA och ort. Skriv JA eller NEJ i din anmälan om du vill delta i bedömningstävlingarna. Swisha 50 kronor till nummer: 123 020 03 29 (hamburgare och dricka ingår i priset) Sista anmälningsdag är 1 maj. Några av bedömningskategorierna du kan delta i är: bästa inredning, bäst i lack, mest klassiska EPA:n, risigaste EPA, mest rost och peoples choice.