Enkät om friluftsliv – hjälp oss att bli bättre

Vi vill gärna ha dina åsikter om hur vi arbetar med att utveckla friluftsliv i kommunen. Svara gärna på vår enkät.

Självklart glider vi fortfarande på vågen – vi är Sveriges friluftskommun 2023. Vi har fått ett kvitto på att det vi gör inom friluftslivsarbetet är bra, men vi vet också att vi kan bli ännu bättre. Därför har vi tagit fram en enkät som du gärna får svara på.

Enkäten handlar bland annat om vad som är viktigt för dig kopplat till friluftsliv och hur du färdas till och från din friluftsaktivitet. Vårt mål är att leverera natur- och friluftlivsupplevelser i toppklass.

Enkäten är inte lång, tar cirka 10 minuter att svara på. Enkäten kommer att vara öppen till den 31 oktober. Passa på att svara redan idag.

Enkät om Värnamo kommuns friluftsliv. Länk till annan webbplats.

Tack för att du är med och utvecklar friluftslivsarbetet i kommunen. Engagemang skapar framgång!