Konsert orange, sväng förbi på lunchen

Välkommen till Gummifabrikens foajé, fredag 24 november och njut av en livfull konsert med flera artister från vår egen kommun, som Ida Vesterlund, Anton Anderi, Elin Alteborg och Josefin Granstrand. Fler artister kan komma att släppas inom kort och konserten är helt gratis.

Varför heter det Konsert Orange?

Med konserten hoppas vi kunna uppmärksamma Orange week, en vecka fri från våld. Förutom musik kommer Fredrik Wallström, förvaltningschef för medborgarförvaltningen, finnas på plats för att säga några ord och kvinnojouren har ett bord där du har möjlighet att bidra till deras insamling för kvinnor utsatta för våld, självklart helt frivilligt.

När och var?

Fredag 24 november

Klockan 11.30 – 12.15

Gummifabrikens foajé

Välkommen!

Vill du veta mer om Orange week kan du kika på länsstyrelsens och regionens webbplats jajkpg.se  Länk till annan webbplats.