Tillväxtpriset till Horda Stans AB

Under fredagskvällens näringslivsgala delade Värnamo kommun ut utmärelsen Årets tillväxtprofil till Horda Stans AB. Grattis!

Läs mer om nomineringarna och priserna på Värnamo näringslivsgalas webbplats. Länk till annan webbplats.

Utmärkelsen delades ut av näringsutskottets ordförande Mikael Karlsson kommunens kansli- och utvecklingschef Heidi Skov Ragnar på Näringslivsgalan på fredagskvällen. På plats för att ta emot priset var Henrik Karlsson VD och Anders Edin, sälj och marknadschef från Horda Stans AB.

– Utmärkelsen Årets tillväxprofil är instiftat för att lyfta fram goda exempel som främjar Värnamo kommuns tillväxt och vision. Årets vinnare är själva essensen av det, sa Heidi Skov Ragnar.

Läs juryns motivering och mer om utmärkelsen och Horda Stans AB på webbplatasen varnamo.se. Länk till annan webbplats.

Två personer står intill varandra, en av dem håller en diplom, den andre håller en bukett blommor.