Låna en inköpare av kommunen

Nu kan du, som är företagare och intresserad av offentliga inköp och upphandling, låna en inköpare av Värnamo kommun.

– För oss är närheten till näringslivet viktigt och med den här tjänsten vill vi ytterligare stärka dialogen om inköp och upphandlingsprocessen, säger Mattias Hultqvist, inköpschef i Värnamo kommun.

Låna en inköpare handlar om att företagare hör av sig till kommunens inköpsenhet och bokar tid för en träff. Tillsammans går vi sedan igenom hur en upphandling går till och vilka regler som gäller.

Mötet kan ske fysiskt på företaget eller i Stadshuset, eller digitalt. Det går också bra att flera företag träffas tillsammans och har dialog med kommunen.

På sidan Låna en inköpare kan du läsa mer om hur du gör för att anmäla dig till Låna en inköpare.