Lyssna på fullmäktige hemma i tv-soffan

På torsdag, 30 november med start klockan 18, sänder vi direkt från kommunfullmäktige. Följ debatten direkt från soffan där hemma!

Fullmäktige ska ta beslut om ny vatten- och avloppstaxa, plan för trygg och säker kommun, taxa för hyra av idrottsanläggning med mera. Dessutom gör de tekniska justeringar i den budget för 2024, som de antog i juni.

Mötet inleds med information från Värnamo kvinnojour, som också finns på plats i Stadshuset en stund före sammanträdet.

Välkommen att lyssna på kommunfullmäktige. Du kan följa sammanträdet direkt via webb-tv oavsett var du befinner dig, i tv-soffan, i köket och lagar kvällsmat, på spinningpass eller ute på promenad.

Webbsändningen finns på sidan Webb-tv.

På sidan Ärendelistor, KF finns dagordning för mötet och underlag till alla ärenden.

Välkommen!