Hyr en idrottshall i sommar

Du som privatperson kan hyra kommunens idrottshallar. Det gäller hallar både i centrala Värnamo och i de närliggande orterna.

Du kan hyra kommunens idrottshallar för olika typer av aktiviteter. Exempelvis för barnkalas, gruppträning eller för att spela en bollsport.

Hur fungerar det?

Besök vår bokningssida för idrottsanläggningar där du kan se vilka hallar som finns tillgängliga. Där kan du se vilka redskap som finns i hallen och hur mycket din bokning kommer att kosta.

Med hjälp av BankID så bokar du den hallen du har valt. Vid inloggningen så kommer du att registreras som ny kund i vårt system. Om du är registrerad sen tidigare loggas du in direkt.

Efter att du har gjort din bokningsförfrågan kommer vår fritidsservice att handlägga din förfrågan och mejlar dig en bokningsbekräftelse med all information du behöver för att få tillgång till hallen.

Bokningsförfrågningar som kommer oss tillhanda fredagar efter 15.00 och under helgerna har vi ingen möjlighet att handlägga förrän första vardagen efter helgen.

Sommarstängt

Bokningen av idrottshallar är stängd under vecka 29 och 30. Du som vill boka en hall under denna period behöver göra det innan klockan 15.00 den 12 juli.

Kommunens idrottshallar hyr du på kommunens sida för bokning av idrottsanläggningar och aktiviteter. Länk till annan webbplats.

Värnamo sporthall