Civilförsvarsförbundet bjuder in till informationsdag

Välkommen till en informationsdag på Moliden, Frivilliga automobilskårens anläggning, söder om Jönköping.

Nu på söndag 11 februari klockan 14.00-16.00 är du välkommen att träffa civilförsvarsförbundet och andra frivilliga försvarsorganisationer på Moliden.

Civilförsvarsförbundet kommer under eftermiddagen att presentera utbildningar och hur du som medlem i en frivillig försvarsorganisation kan stötta samhället, kommunen och dina grannar med vid kris och svåra påfrestningar. Man kommer också att berätta om vad FRG (Frivillig resursgrupp) är för något.

Via följande länk finns karta för var Moliden ligger: 55592 Jönköping karta - hitta.se Länk till annan webbplats.

Frågor och anmälan: e-post: tommy.038040679@telia.com eller telefon 070-5240679.

Du kan läsa mer om kommunens arbete och frivilliga resursgrupper på sidan Frivillig resursgrupp (FRG) Länk till annan webbplats.