Integritetspolicy för appen Felanmälan Värnamo

Här får du information om hur vi behandlar personuppgifter i appen Felanmälan Värnamo.

När du felanmäler i Värnamo kommuns app för felanmälan kan vi behöva behandla dina personuppgifter, för att kunna ge dig den återkoppling som ärendet kräver. Du kan självklart vara anonym när du lämnar synpunkter eller felanmäler.

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter på sidan Behandling av personuppgifter

Detta gäller när du använder appen

• Appen tillhandahålls av Infracontrol.
  • Behandling av dina personuppgifter regleras av ett personuppgiftsbiträdesavtal med leverantören.
  • Ingen data delas med en tredje part.
  • Uppgifterna som behandlas beror på vad du registrerar i appen.
  • Du har möjlighet att vara anonym om du vill, men för att vi ska kunna återkoppla till dig angående ditt ärende behöver du ange namn, e-post eller telefonnummer.
  • All data är krypterad under överföringen.
  • Leverantören tillhandahåller ett sätt för dig att begära att din data raderas.
  • Geografisk position är valbart men behandlas i appen för att säkerställa var exempelvis en felanmälan finns.

Integritetspolicy för Infracontrol. Länk till annan webbplats. Länk till annan webbplats.

Personuppgiftsansvarig är teknik- och fritidsnämnden Värnamo kommun.

Kontaktuppgifter för frågor om personuppgifter för Värnamo kommun.

Förslag på innehåll som kan vara intressant för dig

Vi får många frågor om kontaktuppgifter. I de flesta fall ska du kontakta vårt kontaktcenter på telefon 0370-37 70 00, eller via e-post: kontaktcenter@varnamo.se.

Senast ändrad 21 maj 2024